Verkkokaupan sopimusehdot

Tuotteet tilataan verkkokaupan nettisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Maksaminen ja maksutavat

Soikee Gear verkkokaupassa valittavissa ovat sekä ennakkolasku, että checkout-maksupalvelun tarjoamat maksuvaihtoehdot.

Checkoutilla maksettaessa valittavissa on pankkipainikkeet, sekä osamaksu ja laskuvaihtoehtoja. 

Valittaessa tilaukselle ennakkolasku, tilaus käsitellään ja toimitetaan, kun laskusuoritus on kirjautunut/maksusta on esitetty kuitti.


Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavan valintasivulla. Kaikki tilaukset toimitetaan Suomessa Postitse smartpost noutopaketteina ilman erillisiä postikuluja. Toimituksesta voidaan myös sopia ennen tilausta esimerkiksi sähköpostitse. Turun alueella tilaus on mahdollista noutaa sovitusti.

Toimitusaika

Tuotekohtaiset toimitusajat ilmoitetaan tuotesivuilla. Emme vastaa ylivoimaisen esteen, tai kuljetusyhtiöiden aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Jos tuotetta ei ole tilaushetkellä varastossa, toimitusaika on normaalisti 5-8 arkipäivää. Tuotteet tilataan maahantuojalta varastollemme, kun olemme vastaanottaneet tilauksen. Tuotteet postitetaan eteenpäin tilaajalle samana päivänä, kun tuote saadaan varastoon.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. 

Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, sekä tilausnumero ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@soikeegear.fi


Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa, hintalappujen tulee olla kiinni tuotteessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin sähköpostitse. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi, alkuperäinen tilausnumero ja yhteystietosi. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan kahden viikon kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on toimitettu takaisin meille onnistuneesti.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitusmaksun, eikä varastolle palautunutta tilausta toimiteta uudelleen asiakkaalle.

Ongelmatilanteet

Joskus tilaamasi tuote saattaa olla maahantuojaltamme loppu. Näissä tapauksissa olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse korvaavan tuotteen löytämiseksi. Tuote voidaan myös poistaa tilauksesta ja hyvittää tuotteesta maksamasi summa.


Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostitse info@soikeegear.fi

Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.


Yleistä verkkokaupasta

Myymme tuotteita yksityishenkilöille, yrityksille ja seuroille Suomessa. 

Kaikki verkkokaupan tuotteet (poislukien lahjakortit 0%) sis. alv 24%. 

Pidätämme oikeuden tuotteiden ja toimituskulujen muutoksiin.

Verkkokaupan tuotteita myy tmi Bitmäp (2472598-9).


Rekisterinpitäjä ja sen yhteystiedot

tmi Bitmäp (2472598-9)

Jäkärlän Puistokatu 15 A 11

20460 Turku

info@soikeegear.fi


Mitä tietoja minusta kerätään?

Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite, puhelinnumero, asioidessa käytetty kieli, asioidessa käytetty valuutta. Yritysasiakkaalta tallennetaan lisäksi yrityksen nimi, y-tunnus ja alv-tunnus.

Lisäksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisältö, maksutapa ja toimitustapa.

Mihin henkilötietoja käytetään?

Henkilötietoja käytetään:

  • Asiakassuhteen hoitamiseen
  • Tilauksen toimitukseen ja käsittelyyn, sekä arkistointiin

Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.


Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.

Kuinka kauan henkilötietojani säilytetään?

Säilytämme henkilötietojasi niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoitusten toteuttamiseksi.

Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.

Tietojen luovutus kolmansille osapuolille

Luovutamme henkilötietoja logistiikka ja maksupalvelu yhteistyökumppaneille, verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi.

Asiakkaan oikeudet Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:

  • Tarkistusoikeus
  • Oikaisuoikeus
  • Oikeus peruuttaa suostumus
  • Poisto-oikeus